top of page
Пошук
  • Фото автораTatiana Kuznetsova

Цитати, які мотивуватимуть Вас щодня

Думки великих людей – від Сократа до Форда – про життєві цінності, успіх та людські здібності.

“Коли мені було п’ять років, мама завжди казала мені, що головне в житті – щастя. Коли я пішов до школи, мене там запитали, ким я хочу бути, коли виросту. Я написав “щасливою людиною”. Мені сказали, що я не зрозумів завдання, а я відповів, що вони не розуміють життя”, – Джон Леннон.

1. “Що розум людини може осягнути і в що він може повірити, те він здатний досягти”, – Наполеон Хілл.

2. “Прагніть не до успіху, а до цінностей, які він дає”, – Альберт Айнштайн.

3. “Своїм успіхом я зобов’язана тому, що ніколи не виправдовувалася і не приймала виправдань від інших.”, – Флоренс Найтінгейл.

4. “За свою кар’єру я пропустив понад 9000 кидків, програв майже 300 ігор. 26 раз мені довіряли зробити фінальний переможний кидок, і я промахувався. Я зазнавав поразок знову, і знову, і знову. І саме тому я домігся успіху.”, – Майкл Джордан.

5. “Найскладніше почати діяти, все інше залежить тільки від наполегливості.”, – Амелія Ергарт.

6. “Життя – це те, що з тобою відбувається, поки ти будуєш плани.”, Джон Леннон.

7. “Логіка може привести вас. від пункту “А” до пункту “Б”, а уява – куди завгодно”, – Альберт Айнштайн.

8. “Через 20 років ви будете більше розчаровані тими речами, які ви не робили, ніж тими, які ви зробили. Тому відчальте від тихої пристані. Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі. Рухайтеся вперед, дійте, відкривайте!”, – Марк Твен.

9. “Неосмислене життя не варте того, щоб його прожити.”, – Сократ.

10. “80% успіху — це з’явитися в потрібному місці в потрібний час.”, – Вуді Аллен.

11. “Ваш час обмежений, не витрачайте його, живучи чужим життям.”, – Стів Джобс.

12. “Перемога – це ще не все, все – це постійне бажання перемагати.”, – Вінс Ломбарді.

13. “Наука – це організовані знання, мудрість – це організоване життя.”, – Іммануїл Кант.

14. “У моєму словнику немає слова “неможливо”.”, – Наполеон Бонапарт.

15. “Ви ніколи не перетнете океан, якщо не наберетеся мужності втратити берег з виду.”, – Христофор Колумб.

16. “Свобода нічого не варта, якщо вона не включає в себе свободу помилятися”, – Махатма Ганді.

17. “Або ви керуєте вашим днем, або день управляє вами.”, – Джим Рон.

18. “Якщо ви думаєте, що ви здатні на щось, ви маєте рацію, якщо ви думаєте, що у вас не вийде щось, ви теж маєте рацію”, – Генрі Форд.

19. “Два найважливіших дні у твоєму житті: день, коли ти з’явився на світ, і день, коли ти зрозумів навіщо”, – Марк Твен.

20. “Недостатньо тільки отримати знання; їх треба застосувати. Недостатньо тільки бажати; треба діяти.”, – Йоганн Вольфганг фон Гете.

21. “Найкраща помста – величезний успіх”, – Френк Сінатра.

22. “Найчастіше говорять, що мотивації вистачає ненадовго. Але те ж саме відбувається і з освіжаючим душем, тому і рекомендують його приймати щодня.”, – Зіг Зіглар.

23. “Є тільки один спосіб уникнути критики: нічого не робіть, нічого не говоріть і будьте ніким. “, – Аристотель.

24. “Людина, якою вам судилося стати – це тільки та людина, якою ви самі вирішите стати.”, – Ральф Голдо Емерсон.

25. “Ідіть впевнено у напрямку до мрії. Живіть тим життям, яке ви самі собі придумали.”, – Генрі Девід Торо.

26. “Сподіваюся, що в кінці своїх днів, коли я постану перед Богом, у мене не залишиться ні краплі таланту, щоб я могла сказати йому: “Я використала все, що ти дав мені”, – Ерма Бомбек.

27. “Краще бути впевненим в хорошому результаті, ніж сподіватися на відмінний.”, – Воррен Баффетт.

28. “Деякі речі можуть заволодіти вашою увагою, але краще зосередьтеся на тих, які заволодівають вашим серцем.”, – Індійська мудрість.

29. “Варто тільки повірити, що ви можете – і ви вже на півдороги до цілі”, – Теодор Рузвельт.

30. “Не варто звинувачувати дитину в тому, що вона боїться темряви. Справжня трагедія – це коли доросла людина боїться світла.”, – Платон.

31. “Навчіться говорити “Я не знаю”, і це вже буде прогрес.”, – Мойсей Маймонід.

8 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
Пост: Blog2_Post
bottom of page