top of page
Пошук
  • Фото автораTatiana Kuznetsova

Мирилки у віршах українською мовою

Чудові віршики для примирення дітей, які посварилися. Такі веселі мирилки стануть у нагоді батькам, якщо братики й сестрички часто сваряться. Мирилки – чудовий та простий спосіб розв’язати конфлікт у будь-якому дитячому колективі.

*** Мирилка летіла, На плече сіла, Сказала тихенько: — Миріться швиденько!

*** Ти — не ворог, я — не ворог. Нам сваритись просто сором. Помирились, помирились, Щоб ніколи не сварились.

*** Ти не плач, не плач, не плач І скоріш мені пробач, І на мене ти не сердься, Бо у тебе добре серце. Будемо завжди дружити І ніколи не сваритись!

*** Дай скоріш мізинчик свій, Зачепи його за мій. Мізин-мізин-мізинець — Помирив нас, молодець!

*** Подивися просто в очі; Я сваритися не хочу. Я образить не хотів, Ненароком зачепив. Просто в очі подивись І зі мною подружись.

*** Грались, грались, розважались, Веселились і сміялись. Потім раптом посварились, Сіли, стихли, зажурились. Годі, годі сумувати! Соромно ворогувати! Не злостуй і схаменись, Та до мене посміхнись. Дам тобі назустріч руку. Проженемо сварку-муку. Настрій радісний, веселий Хай панує у оселі.

*** Озирнися навкруги: Дружать в річки береги, Вітерець голубить квіти, Бавляться довкола діти. Годі сердитись! Покладемо сварці край. Бачиш — іграшки сумують, Навіть фарби не малюють. Помиримося швиденько, Буде знову веселенько.

6 334 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
Пост: Blog2_Post
bottom of page